9+1 τροφές που σας κάνουν πιο όμορφες!

Θέλετε να αποκτήσετε υπέροχα μαλλιά και επιδερμίδα που αντανακλά υγεία; Τα μυστικά δεν βρίσκονται μόνο στο νεσεσέρ σας, αλλά και στο ψυγείο σας. Δείτε ποιες είναι οι 10 τροφές που θα σας κάνουν ακόμα πιο όμορφες και ετοιμαστείτε… να κάψετε καρδιές.

Γιαούρτι

n

Οι διαιτολόγοι λατρεύουν το γιαούρτι αφού είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών, σας χορταίνει και έχει υπέροχη γεύση. Επιπλέον, το γιαούρτι είναι πλούσιο σε αμινοξέα που θα σας βοηθήσουν να απαλλαχθείτε από τους μαύρους κύκλους. Σκοπεύετε να ξενυχτήσετε; Φάτε γιαούρτι στο πρωινό σας για να μειώσετε τα σημάδια του ξενυχτιού την επόμενη μέρα.


Φασόλια

n

Δεν είναι απλώς νόστιμα και χορταστικά σαν κύριο πιάτο ή συμπλήρωμα. Τα φασόλια και τα υπόλοιπα όσπρια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, σίδηρο και βιοτίνη που θα σας χαρίσουν δυνατά μαλλιά. Επιπλέον η έλλειψη βιοτίνης επηρεάζει αρνητικά τις κλειδώσεις, κάνοντάς τις εύθραυστες. Μην παραλείπετε λοιπόν να προσθέσετε όσπρια στην διατροφή σας, μέσα σε σαλάτες ή σαν κύριο πιάτο.


Σέλερι

n

Αν σκοπεύετε να πλησιάσετε σε «απόσταση αναπνοής» τον κούκλο στο πάρτι, πάρτε ένα μπαστουνάκι σέλερι και καταπλήξτε τον. Ίσως δεν το γνωρίζετε αλλά το σέλερι σας χαρίζει καλύτερη αναπνοή. Αυτό συμβαίνει γιατί σας αναγκάζει να μασάτε περισσότερο σε σχέση με άλλα λαχανικά όπως το καρότο και το αγγούρι. Και όσο περισσότερο μασάτε, τόσο περισσότερο σάλιο παράγεται. Το σάλιο σκοτώνει τα βακτήρια στο στόμα που προκαλούν την άσχημη αναπνοή.


Ντομάτες

n

Πέρα από το γεγονός ότι είναι δροσιστικές, οι ντομάτες διαθέτουν το αντιοξειδωτικό και αντιγηραντικό συστατικό λυκοπένιο. Αυτό όμως που πρέπει να ξέρετε, και είναι αντίθετο με τα όσα ξέραμε μέχρι τώρα, είναι ότι η συγκεκριμένη ουσία απορροφάται από τον οργανισμό μας ευκολότερα όταν είναι μαγειρεμένη ή έχει υποστεί επεξεργασία. Η κέτσαπ, ο πελτές ντομάτας ή μια μακαρονάδα με φρέσκια σάλτσα είναι ό,τι πρέπει για να προστατεύσετε την επιδερμίδα σας από τις εξωτερικές επιθέσεις ή να επιβραδύνετε την εμφάνιση ρυτίδων.


Νερό

n

Πολλές celebrities ορκίζονται ότι το μυστικό της ομορφιάς τους είναι ότι πίνουν πολύ νερό. Και μη μου πείτε ότι δεν έχετε αμφισβητήσει τα λεγόμενά τους… σύμφωνα όμως με διατροφολόγους, το νερό συμβάλει πάρα πολύ στην λαμπερή ομορφιά μας. Αν ο οργανισμός σας είναι ενυδατωμένος, ο μεταβολισμός δουλεύει στο φουλ και εσείς δείχνετε κομψή και τονωμένη. Πίνετε λοιπόν 8 ποτήρια την ημέρα. Θέλετε και γεύση; Στάξτε μες στο ποτήρι σας μερικές σταγόνες λεμονιού ή βάλτε μια φέτα από αγγούρι, ή ακόμη δοκιμάστε το ανθρακούχο νερό με άρωμα μαστίχας.


Στρείδια

n

Τώρα θα μάθετε πως τα στρείδια δεν είναι απλώς αφροδισιακά. Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο και ο ψευδάργυρος ρυθμίζει την παραγωγή λιπαρότητας. Ένα δέρμα με ρυθμισμένη λιπαρότητα, είναι πολύ δύσκολο να παρουσιάσει ακμή. Και με καθαρό δέρμα, αισθάνεστε περισσότερη αυτοπεποίθηση, σωστά;


Μπρόκολο

n

Η περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C βοηθά την καλή κυκλοφορία του αίματος. Και καλή κυκλοφορία του αίματος, σημαίνει και καλή όψη και φυσικά… έντονη ερωτική όρεξη και δραστηριότητα.


Κόκκινες πιπεριές

n

Θεωρούνται σούπερ-τροφή για το καλό που κάνουν στο δέρμα σας καθώς είναι από τις πλουσιότερες πηγές αντιοξειδωτικών. Σε πρόσφατη έρευνα αναφέρεται ότι όσες γυναίκες λαμβάνουν αρκετή βιταμίνη C έχουν ξεχωριστό λαμπερό δέρμα. Μην παραλείπετε λοιπόν να προσθέτετε πιπεριές στη σαλάτα σας καθημερινά ή να μασουλάτε μπαστουνάκια πιπεριάς σε κάθε ευκαιρία για να λάμπετε.


Καρότα

n

Ετοιμαστείτε να γίνετε Βugs Βunny! Δεν χρειάζεται να ξανασυζητήσουμε πόσο κακό κάνει ο ήλιος στο δέρμα σας. Έχουμε κουραστεί ακόμα να ακούμε ότι η επιδερμίδα μας απειλείται από τις ακτίνες UV ακόμα και τις κρύες και συννεφιασμένες ημέρες του χειμώνα. Μαζί με το αντηλιακό σας, τα καρότα μπορούν να σας θωρακίσουν απέναντι στις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Η καροτίνη μειώνει την ευαισθησία του δέρματός σας στις ακτίνες UV και μειώνει τον ερεθισμό και το κοκκίνισμα που προκαλούν.


Σολωμός

n

Αυτό το νόστιμο ψάρι είναι τόσο πλούσιο σε Ωμέγα3 που θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε το στρες και να έχετε καλή διάθεση. Ο ανθρώπινος οργανισμός δεν μπορεί να παράγει Ωμέγα3 από μόνος του γι’ αυτό είναι κρίσιμο να λαμβάνουμε ικανοποιητικές ποσότητες από αυτό από τις τροφές.

Πηγή: athensvoice.gr

Check Also

Πρωινό: 6 επιλογές που αδυνατίζουν!

H δίαιτα ξεκινά και σταματάει στην κουζίνα, για αυτό πριν αρχίσεις να δοκιμάζεις διάφορα tips …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *