10 τρόποι για να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας χωρίς προσπάθεια!

Αν ψάχνετε ένα τρόπο για να χάνετε περισσότερες θερμίδες χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, είστε στο σωστό μέρος για να μάθετε πως μπορείτε να το κάνετε. Σας έχουμε 10 απλούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αλλάξετε τον μεταβολισμό σας και να αρχίσετε να καίτε λίπος χωρίς μεγάλη προσπάθεια.

1. Σνακ πριν τον ύπνο
Δεν πρόκειται για αστείο. Το να φάτε κάτι πολύ ελαφρύ πριν πέσετε για ύπνο θα δώσει μία ώθηση στον μεταβολισμό σας. Το να φάτε ένα σνακ των 100 θερμίδων πριν πέσετε στο κρεβάτι όχι μόνο δε θα σας παχύνει αλλά θα σας βοηθήσει να καίτε θερμίδες κατά τη διάρκεια του ύπνου σας.

2. Ξε-αγχωθείτε
Το άγχος μπορεί να σας δημιουργήσει πολλά θέματα και ένα από αυτά είναι να μειώσει τον μεταβολισμό σας. Πάρτε μερικές βαθιές ανάσες ή κάντε λίγη γιόγκα για να μπορέσετε να χαλαρώσετε και να διατηρήσετε τον μεταβολισμό σας σε υψηλά επίπεδα.

3. Κάντε αερόβιες ασκήσεις
Σε μία έρευνα που έγινε πρόσφατα διαπιστώθηκε ότι ύστερα από μία σκληρή αερόβια προπόνηση 45 λεπτών ο οργανισμός συνέχιζε να καίει θερμίδες για 14 ώρες μετά το τέλος της γυμναστικής.

4. Μην παραλείπετε γεύματα
Μπορεί να σκέφτεστε ότι αν παραλείψετε ένα γεύμα θα χάσετε κιλά εύκολα αλλά αυτό που θα συμβεί θα είναι το αντίθετο. Παραλείποντας γεύματα ξεγελάτε το σώμα σας το οποίο σκέφτεται ότι δεν παίρνει αρκετό φαγητό και έτσι κρατάει θερμίδες από μόνο του για απόθεμα. Προσπαθήστε να τρώτε 6 μικρά γεύματα την ημέρα για να μπορείτε να κρατάτε το σώμα σας συνεχώς απασχολημένο και να καίει συνεχώς θερμίδες.

5. Να έχετε πρόγραμμα στη γυμναστική σας
Προγραμματίστε τις εβδομαδιαίες προπονήσεις σας έτσι ώστε να μην τις παραλείπετε. Το να γυμνάζεστε συστηματικά είναι πολύ σημαντικό για το μεταβολισμό σας.

qanda(1)_h_633_451

6. Να τρώτε πρωινό
Ύστερα από τον βραδινό ύπνο το σώμα χρειάζεται οπωσδήποτε καύσιμα για να πάρει μπρος. Το να παραλείπετε το πρωινό μπορεί να μειώσει την ικανότητα του σώματός σας να καίει λίπος. Φάτε ένα καλό πρωινό μέσα σε μία ώρα από τη στιγμή που ξυπνάτε και θα βελτιώσετε τον μεταβολισμό σας.

7. Κάντε μία άσκηση
Το να κάνετε έστω και μία άσκηση γυμναστικής είναι πολύ καλύτερο από το να μην κάνετε τίποτα. Μία πρόσφατη έρευνα έχει δείξει ότι ακόμα και μία “προπόνηση” των 2,5 λεπτών μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε μέχρι και 200 θερμίδες στη διάρκεια της ημέρας καθώς θα δώσει ώθηση στον οργανισμό σας για κάψιμο λίπους.

8. Προσθέστε πιπέρι καγιέν στα φαγητά σας
Το πιπέρι καγιέν είναι γνωστό για την έντονη γεύση του και τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Το ότι είναι καυτερό μπορεί να δώσει ώθηση στον μεταβολισμό σας αυξάνοντας τη θερμοκρασία του σώματός σας. Μην το παρακάνετε βάζοντας μεγάλη ποσότητα στα φαγητά σας. Ακόμα και λίγο να βάλετε η δουλειά θα γίνει.

9. Φάτε μαύρη σοκολάτα
Η μαύρη σοκολάτα αποτελεί ένα πολύ υγιεινό επιδόρπιο ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τον μεταβολισμό σας. Περιέχει δύο συστατικά που είναι γνωστά για την αύξηση του μεταβολισμού: την καφεΐνη και την κατεχίνη. Φάτε ένα κομματάκι σοκολάτας την ημέρα και θα δείτε άμεσα αποτελέσματα.

10. Πίνετε περισσότερο νερό
Μία έρευνα που έγινε πρόσφατα έδειξε ότι όσοι έπιναν οχτώ με δώδεκα ποτήρια νερό την ημέρα έκαιγαν περισσότερο λίπος από αυτούς που έπιναν μόνο τέσσερα. Βάλτε περισσότερο νερό στη διατροφή σας και αυξήστε τον μεταβολισμό σας χωρίς προσπάθεια.

Πηγή: faysbook.gr

Check Also

Τι να φας, πριν κοιμηθείς, για να μην πάρεις κιλά.

Πόσες φορές δεν έχεις αναρωτηθείς αν το γουργουρητό που αισθάνεσαι στην κοιλιά σου λίγο πριν …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.