Εθιστείτε στην υγιεινή διατροφή για ένα “καλλίγραμμο” καλοκαίρι.

Το καλοκαίρι πλησιάζει. Καιρός, λοιπόν, για ένα καλοκαίρι με λιγότερα περιττά κιλά όσο το δυνατόν. Η απώλεια των κιλών εστιάζεται στα 4 κιλά τον μήνα. Η  υγιεινή διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει φρέσκα λαχανικά (φασολάκια, μπάμιες, αρακάς, χόρτα εποχής και μελιτζάνες) και φρούτα εποχής (πορτοκάλι, μήλο, ακτινίδιο, μπανάνα,  φράουλες, κεράσια), όσπρια (φακές, ρεβίθια, φάβα) και δημητριακά καθώς επίσης και φρέσκα ψάρια (γαύρο, σαρδέλα, σκουμπρί, σολομό, πέστροφα, μπακαλιάρος, τόνος, ρέγκα, παλαμίδα), κρέατα χαμηλού λίπος (κοτόπουλο, κουνέλι, μοσχάρι) και τυριά χαμηλών σε λιπαρά. Παρακάτω δίνονται μερικές συμβουλές προκείμενου ο στόχος να γίνει πραγματικότητα.

ethisteite_stin_ugieini_diatrofi_gia_ena_kalligrammo_kalokairi_LARGE

Το πιο σημαντικό από όλα είναι να τηρηθεί το τρίωρο. Δηλαδή κάθε 3 ώρες θα πρέπει να καταναλώνουμε κάποιο γεύμα. Συνιστάται 3 κυρίως γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2-3 σνακ μέσα στην ημέρα, δεκατιανό, απογευματινό και ίσως προ ύπνου αλλά αυτό εξαρτάται από τη δίαιτα και από τις προσλαμβανόμενες θερμίδες  που ακολουθεί κάποιος και που πρέπει να καταναλώνει ημερησίως.

Η σωστή ενυδάτωση είναι επίσης σημαντικός παράγοντας προκειμένου να μειωθεί το βάρος λόγω του ότι οι κυτταρικές λειτουργίες του οργανισμού γίνονται πιο αποδοτικές. Επίσης, μπορεί να επέλθει η ηλεκτρολυτική ισορροπία του οργανισμού με αποτέλεσμα τα κύτταρα να μεταφέρουν με πιο μεγάλη ταχύτητα το οξυγόνο στους ιστούς. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να καταναλωθούν τουλάχιστον 2 λίτρα υγρά την ημέρα χωρίς να έχει  υπολογιστεί το νερό που είναι δεσμευμένο στα τρόφιμα.

Θα πρέπει να καταναλώνονται γαλακτοκομικά χαμηλών σε λιπαρά και όχι εντελώς άπαχα διότι δεν περιέχουν τις λεγόμενες λιποδιαλυτές βιταμίνες οι οποίες είναι απαραίτητες για τον οργανισμό.

Θα πρέπει να καταναλώνονται φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής λόγω του ότι είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες και προστατεύουν τον οργανισμό από τυχόν οξειδώσεις. Επίσης, θα πρέπει να τηρηθεί ο σωστός συνδυασμός τροφίμων με ισορρόπηση των θρεπτικών συστατικών.

625135

Το διαιτολόγιο θα πρέπει να προσαρμοστεί σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε οργανισμού και τις ανάγκες του οργανισμού σε θερμίδες που πρέπει να καταναλώνει. Για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να απευθυνθεί σε κάποιον διαιτολόγο πτυχιούχο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

«Το κείμενο αποτελεί μια συνεργασία του flowmagazine.gr με τη Διαιτολόγο – Διατροφολόγο κ. Τσαγκαράκη.»

Πηγή: http://www.flowmagazine.gr/

Check Also

Detox Juice: Τέλειος χυμός με καρότο για αποτοξίνωση!

Ένα δυναμωτικό ρόφημα που θα κάνει την επιδερμίδα σου να λάμπει και θα σε γεμίσει …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *