Φρούτα και λαχανικά με τις λιγότερες θερμίδες.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι από τις σημαντικότερες ομάδες τροφίμων για την υγεία του ανθρώπινου οργανισμού, εξαιτίας των θρεπτικών τους συστατικών. Έχουν από τη φύση τους ελάχιστα λιπαρά και είναι ιδιαίτερα χαμηλά σε θερμίδες. Για το λόγο αυτό αποτελούν κύρια στοιχεία της διατροφής σε μια δίαιτα. Ας δούμε όμως και ποια από αυτά έχουν τις λιγότερες θερμίδες.

Φρούτα

Βερίκοκα

Δύο μεσσαίου μεγέθους βερίκοκα έχουν 1,5 γρ. φυτικές ίνες, 181mg. κάλιο και είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και βήτα καροτίνη. Είναι αντιοξειδωτικά και φαίνεται πως μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες καρκίνου των πνευμόνων και του παχέος εντέρου. Τα 100γρ. περιέχουν 48 θερμίδες.

Κεράσια

Τα κεράσια περιέχουν αντι-φλεγμονώδεις, αντιγήραντικές και αντικαρκινικές ενώσεις. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και βοηθούν στη δίαιτα λόγω του μικρού τους μεγέθους. Τα 100γρ. περιέχουν 63 θερμίδες.

Φρούτα και λαχανικά με τις λιγότερες θερμίδεςΓκρέιπφρουτ

Το ευεργετικό φρούτο για άτομα που κάνουν δίαιτα ή θέλουν να χαμηλώσουν τη χοληστερίνη τους έχει πλούσια θρεπτικά συστατικά. Περιεκτικότατο σε βιταμίνη C και κάλιο υπάρχει σε διάφορες ποικιλίες. Ο χυμός του είναι  αρκετά δημοφιλής σε άτομα που θέλουν να προσέχουν τη γραμμή τους. Τα 100γρ. περιέχουν 42 θερμίδες.

Πεπόνι

Μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες.Το καλοκαίρι μπορείτε να το απολαύσετε με κάθε τρόπο, ακόμα και σαν χυμό καθώς είναι ιδιαίτερα δροσιστικό. Τα 100γρ. περιέχουν 38 θερμίδες.

Ροδάκινα

Ένα ακόμα απολαυστικό φρούτο του καλοκαιριού. Ένα μέτριο και ζουμερό ροδάκινο περιέχει το 15% της απαιτούμενης ημερήσιας δόσης μας σε βιταμίνη C. Μπορείτε να το βρείτε σε γλυκά και μαρμελάδες, ενό ο χυμός τους είναι ο πιο δημοφιλής μετά άπό αυτόν του πορτοκαλιού. Τα 100γρ. περιέχουν 39 θερμίδες.

Φρούτα και λαχανικά με τις λιγότερες θερμίδεςΛαχανικά

Ρόκα

Έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής τα τελευταία δέκα χρόνια ιδιαίτερα σε σαλάτες σε συνδυασμό με παρμεζάνα. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και καροτενοειδή. Τα 100γρ. περιέχουν περίπου 5 θερμίδες!

Σπαράγγια

Εάν αναλογιστούμε πως περίπου 130 γρ. περιέχουν 404mg. καλίου είναι εύκολο να αντιληφθούμε τη θρεπτική τους αξία. Εκτός των άλλων περιέχουν ξκαι αρκετή βιταμίνη Κ. Τα 100γρ. έχουν περίπου 35 θερμίδες.

Φρούτα και λαχανικά με τις λιγότερες θερμίδεςΠιπεριές

Μπορείτε να τις φάτε με διάφορους τρόπους και αυτό δίνει πολλές επιλογές. Από σνακ μέχρι κυρίως πιάτο, ωμές στη σαλάτα ακόμα και ψητές. Τα 100 γρ. έχουν 20-25 θερμίδες.

Κολοκύθες

Αν και δεν τις χρησιμοποιούμε ιδιαίτερα στη μαγειρική αλλά σε γλυκά, είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε κάλιο, βιταμίνη Α και βήτα καροτίνη. Τα 100γρ. έχουν 43 θερμίδες.

Σπανάκι

Σύμφωνα με διατροφολόγους θεωρείται υπερτροφή. Αυτό το εξηγεί η περιεκτικότητά του σε βιταμίνες, μέταλλα, σίδηρο, ενώ θεωρείται από τις καλύτερες πηγές βιταμίνησ Κ, στοιχείο που εξασφαλίζει δυνατά οστά. Τα διατροφικά του οφέλη είναι αναρίθμητα. Τα 100γρ. έχουν 23 θερμίδες.

Πηγή: http://www.flowmagazine.gr/

Check Also

Detox Juice: Τέλειος χυμός με καρότο για αποτοξίνωση!

Ένα δυναμωτικό ρόφημα που θα κάνει την επιδερμίδα σου να λάμπει και θα σε γεμίσει …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *