Ιδέες για να φάτε τα φρούτα… αλλιώς!

Αφήστε τα γλυκά για να πέσουν τα κιλά, και αντικαταστήστε τα με φρούτα! Όχι όπως μας τα έκοβε η μαμά μας αλλά με ποιο όμορφο και δημιουργικά γευστικό τρόπο! Εμείς σας προτείνουμε 13 ιδέες για να τα απολαύσετε αλλιώς… Δοκιμάστε τες!

Φτιάξτε μια φρουτοσαλάτα με διάφορα φρούτα, προσθέστε γιαούρτι στραγγιστό και περιχύστε το με τριμμένους ή και ολόκληρους ξηρούς καρπούς.

Φτιάξτε milkshakes με γάλα ή smoothies με γιαούρτι ή ακόμη και επιδόρπια με ζελέ ή γιαούρτι.

Κόψτε τα φρούτα σε μικρά κυβάκια και βουτήξτε τα μέσα σε γιαούρτι, κρεμώδες τυρί ή κότατζ. Σε νιφάδες δημητριακών, τηγανίτες ή και κρέπες.

Φτιάξτε μπουκίτσες από φρούτα και αλλαντικά ή τυριά χαμηλών λιπαρών, π.χ φράουλες με καπνιστό ρεγκάτο.

Βάλτε τα φρούτα και μέσα στην σαλάτα σας. Φτιάξτε μια σαλάτα με φυλλώδη λαχανικά και βάλτε ροδάκινο, σταφύλι ή και πορτοκάλι.

Δοκιμάστε τα ψητά. Ψήστε τα στο φούρνο και απολαύστε μετά το ψημένο μήλο σας με κανέλα ή βανίλια.

Για εσάς που θα θέλατε κάποια στιγμή στην ημέρα κάτι δροσερό και τραγανό, καταψύξτε κομμάτια μπανάνας ή φράουλες και βατόμουρα και καταναλώστε τα παγωμένα!

Φτιάξτε σορμπέ αλλά και σάλτσα κουλί για γιαούρτι γλυκά και παγωτά. Πώς; Πολτοποιείστε ώριμα φρούτα στο μπλέντερ μαζί με ζάχαρη, λεμόνι και μυρωδικά.

Δοκιμάστε τα και στο κρέας, μαρινάρετε τα κρέατα με χυμούς όξινων φρούτων ή προσθέτοντας κομμάτια φρούτων μέσα στις μαρινάτες σας.

Χρησιμοποιήστε φρούτα στα σπιτικά γλυκά και παγωτά σας, με αυτό τον τρόπο θα μειώσετε την ποσότητα ζάχαρης που κανονικά βάζετε.

Φτιάξτε φρουτοπαγάκια, αποχυμώστε τα φρούτα, σουρώστε το χυμό τους και καταψύξτε τα σε παγοθήκες. Χρησιμοποιήστε τα παγάκια αυτά, για να δώσετε περισσότερη γεύση στο νερό σας, στο τσάι ή στους χυμούς σας!

Προσθέστε ξύσμα από βιολογικά φρούτα σε γλυκά, σαλάτες λαχανικών, ροφήματα, γιαούρτι πιάτα με ρύζι.

Πηγή: http://www.flowmagazine.gr/

Check Also

Detox Juice: Τέλειος χυμός με καρότο για αποτοξίνωση!

Ένα δυναμωτικό ρόφημα που θα κάνει την επιδερμίδα σου να λάμπει και θα σε γεμίσει …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *