Πρωινό: 6 επιλογές που αδυνατίζουν!

H δίαιτα ξεκινά και σταματάει στην κουζίνα, για αυτό πριν αρχίσεις να δοκιμάζεις διάφορα tips για να χάσεις κιλά εύκολα, σκέψου πρώτα τι και πότε το τρως. Για να ξεκινήσεις την ημέρα σου με καλή διάθεση και για να εξασφαλίσεις ότι δεν θα ξεφύγεις από τη δίαιτά σου πρέπει να φας ένα σωστό πρωινό. Ανακάλυψε 6 συστατικά που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά και θα ενισχύσουν τον μεταβολισμό σου:

Κανέλα: Το μυστικό συστατικό σε κάθε δίαιτα είναι η κανέλα. Πρόκειται για ένα μπαχαρικό που θα γλυκάνει το γεύμα σου –χωρίς επιπλέον θερμίδες- και θα σε βοηθήσει να ελέγξεις τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Με λίγα λόγια θα μειώσει την όρεξή σου για γλυκό!

Αυγά: Περιέχουν μόλις 72 θερμίδες και είναι η πιο διαιτητική επιλογή για να καταναλώσεις πρωτεΐνη και όχι επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Θα σε χορτάσουν σίγουρα μέχρι το επόμενο γεύμα!

Φρούτα: Είτε επιλέξεις ένα χυμό φρούτων είτε βάλεις φρούτο στο γιαούρτι, τα φρέσκα φρούτα θα ικανοποιήσουν την όρεξή σου για κάτι γλυκό και θα σου δώσουν τις φυτικές ίνες που θα σε κρατήσουν χορτάτη.

Πράσινο τσάι: Σύμφωνα με έρευνες, το πράσινο τσάι μπορεί να μειώσουν τα επίπεδα του άγχους και την κορτιζόλη που συνδέεται με το αυξημένο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Γιαούρτι: Έαν επιλέξεις το γιαούρτι για το πρωινό γεύμα σου θα καταφέρεις να πάρεις την απαραίτητη πρωτεΐνη αλλά και να καταναλώσεις ένα γεύμα που είναι χαμηλό σε θερμίδες.

Βρώμη: Επίλεξε βρώμη χωρίς ζάχαρη για να μην καταναλώσεις πολλές θερμίδες και απόλαυσε ένα διαιτητικό πρωινό που θα σε κρατήσει χορτάτη και θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι κάθε πρωί.

Πηγή: joytv.gr

Check Also

Τροφές που δρουν ως φυσικοί λιποδιαλύτες!!!

Για να μετατραπούν τα τρόφιμα που καταναλώνουμε σε ενέργεια και θρεπτικά στοιχεία, υπόκεινται πρώτα σε …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *