5 λόγοι για να τρέχεις τον χειμώνα.

Ελέγχει το βάρος και τον μεταβολισμό, προλαμβάνει την εποχιακή συναισθηματική διαταραχή, προκαλεί θετικά συναισθήματα και προσφέρει ένα γυμνασμένο σώμα. Μην αφήσετε, λοιπόν, τον χειμώνα να σας κλείσει μέσα στο σπίτι και να σας αποτρέψει από την άσκηση. Ακολουθούν πέντε καλοί λόγοι για να τρέξετε στον κρύο καιρό, να θέσετε τις δικαιολογίες κατά μέρος και να κλείσετε τα στόματα των επικριτών σας στην απορία: «Καλά, τρελάθηκες;»

1. Είναι ο ιδανικός καιρός για τρέξιμο
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το κρύο είναι πραγματικά ιδανικό για το τρέξιμο, τονίζει ο Tom Holland, φυσιολόγος άσκησης και συγγραφέας του βιβλίου The Marathon Method. «Όσο πιο κρύος είναι ο καιρός τόσο λιγότερη είναι η θερμότητα στο σώμα, το οποίο διευκολύνει σημαντικά το τρέξιμο. Δεν είναι τυχαίο όπου η πλειοψηφία των μαραθώνιων πραγματοποιήθηκαν τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο.»

2. Το τρέξιμο είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για την πρόληψη της αύξησης του σωματικού βάρους
Η εγγραφή στο γυμναστήριο είναι μια πρόκληση από μόνη της (ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες), ενώ ένας διάδρομος στο σπίτι μπορεί να είναι βαρετός. Γι’ αυτό άλλωστε μας αρέσει περισσότερο να τρέχουμε σε εξωτερικούς χώρους. Είναι δωρεάν, εύκολο και ποτέ βαρετό. «Έχουμε την τάση να κινούμαστε λιγότερο και να τρώμε περισσότερο τους πιο κρύους μήνες» λέει ο Holland. «Το τρέξιμο καίει θερμίδες σημαντικά και συνεπώς είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη διατήρηση και ακόμη και για την απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια του χειμώνα.»

3. Το τρέξιμο μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της SAD
«Όταν οι μέρες μικραίνουν και η θερμοκρασία πέφτει κατακόρυφα, πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από Εποχιακή Συναισθηματική Διαταραχή (SAD)» τονίζει ο Holland. «Το τρέξιμο βοηθά στην απελευθέρωση ισχυρών ορμονών που βοηθούν στην καταπολέμηση αυτής της κατάθλιψης αυξάνοντας τις θετικές καταστάσεις διάθεσης κατά τη διάρκεια των κρύων μηνών.» Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Environmental Science and Technology διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που ασκούνταν σε εξωτερικούς χώρους ανέφεραν αυξημένη ενέργεια, μειωμένα συναισθήματα κατάθλιψης και είχαν περισσότερες πιθανότητες να επαναλάβουν τις προπονήσεις τους.

4. Το τρέξιμο επηρεάζει τον μεταβολισμό
«Σύμφωνα με την εξελικτική θεωρία οι οργανισμοί μας είναι προγραμματισμένοι να διατηρήσουν τα αποθέματα του λίπους τον χειμώνα επιβραδύνοντας τον μεταβολισμό μας ως άμεση ανταπόκριση στη μείωση των επιπέδων άσκησης μας» λέει ο Holland. «Το τρέξιμο στο κρύο χρησιμεύει ως τέχνασμα εμποδίζοντας αυτή την εποχιακή επιβράδυνση του μεταβολισμού και βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

5. Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να ετοιμαστείτε για την παραλία
«Πολλοί άνθρωποι περιμένουν να τρέξουν όταν ο καιρός ζεστάνει προσπαθώντας να αποκτήσουν ένα σώμα έτοιμο για την παραλία» λέει ο Holland. Η διατήρηση της κανονικής ρουτίνας σας ανεξαρτήτως δικαιολογίας βοηθά να μείνετε σε καλό δρόμο για την απώλεια βάρους (ή συντήρηση) όλο το χρόνο. «Το τρέξιμο στο κρύο εξασφαλίζει ότι το βάρος θα βγει πολύ πιο πριν χρειαστεί να βγάλετε τα ρούχα σας!»

Πηγή: http://www.flowmagazine.gr/

Check Also

Συμβουλές μόδας και κόλπα για τη γυναίκα.

Όταν πρόκειται για συμβουλές μόδας, πολλές γυναίκες καταβάλλουν υπερπροσπάθεια να βρουν την καλύτερη και όλες …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *