Και η ομορφιά περνάει από το… στομάχι!

Έχετε απορία για το ποιες βιταμίνες καταπολεμούν τις ρυτίδες. Τι πρέπει να τρώτε για να μην αποκτήσετε κυτταρίτιδα αλλά και πως να διατηρήσετε την υγεία των νυχιών σας. Σας πληροφορούμε πως οι απαντήσεις υπάρχουν μέσα στην κουζίνα σας και όχι στα συμπληρώματα διατροφής του φαρμακείου.

Θέλετε να απαλλαγείτε από τον φόβο της κυτταρίτιδας; Φάτε φακές και μπανάνες. Θέλετε να διατηρηθείτε λεπτή; Προσθέστε το σολομό στο διατροφικό σας μενού. Θέλετε να προστατέψετε το δέρμα σας; Τσιμπολογείστε λίγα αμύγδαλα, και πιείτε χυμό πορτοκαλιού για να αποκτήσει ελαστικότητα. Άλλωστε, και η ομορφιά περνά από το στομάχι.

Βιταμίνη Α

Η βιταμίνη αυτή είναι ευεργετική για τα μάτια και το δέρμα, κυρίως για άγριο και ξηρό τύπο δέρματος. Επίσης βοηθά στην επούλωση τραυμάτων και αμυχών.
Προσοχή! Σε πολύ μεγάλες ποσότητες η βιταμίνη Α είναι τοξική, γιατί αποθηκεύεται στο σώμα.
Που κρύβεται: Θα την βρείτε στο πεπόνι, τα ψάρια, το μπρόκολο, τις πράσινες πιπεριές, τα καρότα, το σπανάκι.

Βιταμίνη Β

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής υγείας του δέρματος, των νυχιών και των μαλλιών. Βοηθούν στο μεταβολισμό, στην πρόληψη της αυπνίας, στο νευρικό σύστημα. Η βιταμίνη αυτή δρα ενάντια στο στρες, ενώ βοηθά στην καλή υγεία του συκωτιού.
Που κρύβεται: Θα την βρείτε στα φασόλια, τους ξηρούς καρπούς, τα σταφύλια, το σολομό, σε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.

Βιταμίνη Β6

Είναι σημαντική για τον σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων, που μεταφέρουν οξυγόνο σε όλο το σώμα και τα μαλλιά. Επίσης βοηθάει στην κατάθλιψη, και προλαμβάνει την άνοια.
Που κρύβεται: Θα την βρείτε μέσα στο κοτόπουλο, το ψάρι, το σολομό, τα αβγά, το χοιρινό, τη σόγια, τα λαχανικά αλλά και τους ξηρούς καρπούς.

Βιταμίνη Β12

Και η βιταμίνη Β12 είναι σημαντική για τον σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων όπως η Β6.
Που κρύβεται: Θα την βρείτε στο συκώτι, τα αβγά, το γάλα και το ψάρι

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη αυτή, είναι αντιοξειδωτική και σύμμαχος της λαμπερής επιδερμίδας. Δρα κατά της γήρανσης του δέρματος, δυναμώνει τα μαλλιά και βοηθά στο αμυντικό σύστημα. Επίσης συμβάλλει στον σχηματισμό του κολλαγόνου της επιδερμίδας ενώ βοηθά για να έχουμε καλή διάθεση και ευεξία.
Που κρύβεται: Θα την βρείτε στις φράουλες, στις ντομάτες, στις πράσινες πιπεριές, στο μπρόκολο, το ακτινίδιο αλλά και στα εσπεριδοειδή.

Βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε, αποτελεί ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Είναι υπεύθυνη για την διατήρηση της σφριγηλότητας του δέρματος, προλαμβάνει τον καταρράκτη, το Αλτσχάιμερ, τα εμφράγματα ενώ βοηθά στην καλή πίεση του αίματος.
Που κρύβεται: Θα την βρείτε στο σπανάκι, στις ελιές, στα σπαράγγια, στα αμύγδαλα, στα φουντούκια, στους ηλιόσπορους.

Tips:
Προτού πάρετε οποιοδήποτε παρασκεύασμα και συμπλήρωμα βιταμίνης, απαραίτητο είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Πηγή: http://www.flowmagazine.gr/

Check Also

Συμβουλές μόδας και κόλπα για τη γυναίκα.

Όταν πρόκειται για συμβουλές μόδας, πολλές γυναίκες καταβάλλουν υπερπροσπάθεια να βρουν την καλύτερη και όλες …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *